eCosway Mudah Untuk Mendapat Keuntungan Daripada E-niaga. | Ecos2 Untuk Semua
Click to go Dans Gift Site

Sunday, July 13, 2014

eCosway Mudah Untuk Mendapat Keuntungan Daripada E-niaga.

Bagaimana perniagaan ini berfungsi?


Bila anda mendaftar sebagai seorang Pemilik Perniagaan, dengan serta-merta anda diberikan cawangan pusat membeli-belah anda sendiri. ID Pemilik Perniagaan berfungsi sebagai "alamat" laman web cawangan anda. Melalui cawangan ini, anda boleh membina satu rangkaian global para pembeli dan lain-lain pemilik perniagaan dan mendapat pendapatan yang lumayan daripada jualan yang akan dijana.

Pembeli mendapat lebih ramai pembeli 

Anda membeli-belah dan menjemput orang lain membeli-belah di cawangan anda.

Kemudiannya kami akan mengalakkan para pembeli asal anda merujuk para pembeli lain dengan Rancangan Hadiah Pengguna - yang akan memberikan mereka diskaun, pembelian-bernilai yang esklusif dan peluang membeli produk-produk berjenama suka ramai untuk hanya SATU DOLAR.

Sistem ini membantu anda membina Rangkaian Pembeli anda yang sentiasa bertambah besar seperti para pembeli yang akan membawa masuk lebih ramai pembeli yang akan membeli-belah di cawangan anda.

Cawangan mendapat lebih banyak cawangan : 

Anda membeli-belah dan menjemput orang lain membeli-belah di cawangan anda.

Kemudiannya kami akan mengalakkan para pembeli asal anda merujuk para pembeli lain dengan Rancangan Hadiah Pengguna - yang akan memberikan mereka diskaun, pembelian-bernilai yang esklusif dan peluang membeli produk-produk berjenama suka ramai untuk hanya SATU DOLAR.

Kami memudahkan perkembangan cawangan, kami akan memberikan anda segala peralatan dan bahan yang diperlukan untuk menarik perhatian orang ramai dan kemudian menawarkan satu sistem yang tidak ada risiko dan masalah yang sering dihadapi semasa memulakan satu perniagaan dalam talian.

Kebanyakan daripada para Pembeli anda akan melihat potensi seorang Pemilik Perniagaan dan akan mengambil keputusan untuk menjadi Pemilik Perniagaan.

Anda sudah pasti mengembangkan satu Rangkaian Perniagaan Global

Kewujudan kuasa komunikasi canggih dan Internet, para Pembeli dan cawangan Pemilik Perniagaan boleh merangkumi seluruh dunia walau pun anda memulakannya dengan beberapa kawan dan jiran yang anda kenali sahaja. Kami gelar ini sebagai .Rangkaian Perniagaan Global dan ianya boleh menjana jualan 24 jam sehari daripada cawangan yang senantiasa bertambah banyak. Pertumbuhan cawangan baru tanpa berhenti bererti keuntungan yang berterusan untuk anda.

Anda Menjana Keuntungan Dalam Empat Cara

Melalui Jualan Runcit:
- Anda akan mendapatkan Keuntungan Runcit berdasarkan jumlah jualan dibuat melalui Rangkaian Pembeli anda pada setiap bulan. Kami bayar antara 10% dan 28% komisen terhadap nilai jualan yang dijana oleh para Pembeli (Peratus sebenar bergantung kepada jumlah jualan pada bulan tersebut).
- Tiada had ke atas bilangan para pembeli yang terdapat dalam rangkaian anda, dan tidak ada had ke atas keuntungan runcit yang anda boleh dapati daripadanya, tidak kira berapa generasi yang membuat rujukan!

Melalui Perkembangan Cawangan
- Anda boleh menikmati sehingga 28% keuntungan berganda daripada Rangkaian Cawangan, dan menerima Insentif Prestasi Cawangan dan Insentif Cawangan Tambahan yang lumayan pada setiap bulan.
- Tidak ada had ke atas Cawangan Pemilik Perniagaan yang boleh diambil kira sebagai sebahagian daripada rangkaian anda dan tidak ada halangan dari segi geografi atau kawasan yang dikenakan ke atas cawangan dan rujukkan daripada cawangan.
- Yang paling bagus mengenainya ialah, ianya "NO CAP" pada pendapatan anda daripada cawangan anda. Andainya cawangan anda makin berkembang, begitu juga dengan insentif anda, selangkah demi selangkah ke infiniti!

Anda hanya perlu sebarkan berita ini…

Untuk memastikan perniagaan eCosway anda berjaya, anda hanya perlu menyebarkan berita ini!

- Pastikan ramai orang datang dan membeli-belah di pusat membeli-belah anda dan lihat Nilai Esklusif atau Lelongan Satu Dolar Yang Menakjubkan.
- Bantu orang yang ingin memiliki perniagaan mereka sendiri mengalami perbezaan eCosway!

Anda boleh mula menceritakannya kepada rakan-rakan dan ahli keluarga atau pun anda boleh gunakan Sistem Prospek Dalam Talian yang komprehensif kami. Anda juga boleh berikan alamat cawangan eCosway anda kepada orang yang kenali melalui emel, faks, telefon, risalah, kad perniagaan atau melalui iklan.

Biar B.O.S.S. Lakukan yang seterusnya

Sebaik sahaja ianya dimulakan, B.O.S.S. (Sistem Sokongan Perniagaan eCosway) membantu mengandakan usaha anda.

Ianya membantu anda membina satu Rangkaian Pembeli global melalui Rancangan Hadiah Pembeli.

Hanya membantu anda membina Rangkaian Cawangan global melalui Sistem Prospek dalam talian yang boleh diubahsuai yang tidak ada tolok bandingnya. Anda akan mempunyai pilihan mukasurat permulaan dan laman web yang telah dikenalpasti, iklan segera, mesej emel dan laporan khas penting yang anda boleh gunakan untuk menarik perhatian prospek yang serius (dalam beberapa bahasa). eCosway juga menyediakan peralatan yang anda perlukan untuk menarik minat hampir sesiapa sahaja di mana-mana sahaja.

Bila anda serius mengenai perniagaan atau perkembangan peribadi, B.O.S.S. juga boleh membantu anda. Ianya menyediakan anda dengan latihan dan sumber bagi setiap aspek perniagaan eCosway, termasuk pemasaran dalam talian dan pemasaran luar talian, perkembangan peribadi, motivasi dan kepemimpinan. Institut Perniagaan eCosway membantu anda melepasi "sekolah mencari pengalaman" dan terus menuju ke arah kejayaan yang anda idamkan.

Berapa banyak kos diperlukan untuk menjadi
Pemilik Perniagaan eCosway?

Jumlah Kos Permulaan :
Yuran pendaftaran sekali + Yuran akses = AS $60 tahunan tahun pertama ke B.O.S.S.

Hanya sebanyak itu sahaja! Tidak ada sebarang kos lain.
Keseluruhan sistem ini dan segala sokongannya termasuk ke dalam yuran akses tahunan.

Dengan hanya $60, dan nikmati akses selama 1-tahun kepada Sistem Sokongan Perniagaan eCosway (B.O.S.S.). Ini mengandungi:

a) Satu Rancangan Hadiah Pembeli yang menarik - termasuk Lelongan Satu Dolar Yang Menakjubkan
b) Sistem Prospek Dalam Talian Yang Boleh Diubahsuai di mana anda boleh menggunakannya untuk membuka cawangan baru
c) Satu Pusat Perkembangan Perniagaan & Sumber dan akses kepada Institut Perniagaan eCosway yang anda boleh gunakan untuk bagi diri anda dan untuk perkembangan perniagaan.
d) Satu Pejabat Dalam Talian 24 jam yang anda boleh gunakan untuk mengawasi perniagaan anda dan memaksimakan keuntungan anda.

Tawaran Diskaun Tambahan (EDO)
Bernilai hampir dua kali ganda sama seperti yuran!

Sebagai suatu insentif istimewa untuk mendapatkan anda mencuba produk dengan serta-merta, anda akan diberi peluang untuk membeli sebarang produk Super Selection pada 30% nilai diskaun untuk 12 bulan pertama anda termasuk bulan yang anda sertai (penjimatan sehingga nilai maksimum AS $100). Anda juga menerima potongan $100 untuk Sistem Air Berstruktur Berkuasa Tinggi Hexagon ketika tempoh yang sama.

Tiada perniagaan lain yang sehebat Perniagaan eCosway!

Untuk hanya $60, anda boleh melibatkan diri dalam perniagaan dengan serta-merta.

Kami telah pun menguruskan segala-galanya, membiayai kos prasarana dan mengambil semua risiko agar anda tidak perlu menghadapi sebarang risiko/tanpa sebarang masalah.

Anda boleh menjadi sebahagian daripada ledakan e-niaga-tanpa perlu mempelajari selok-belok dunia Internet.

Anda boleh memiliki empayar perniagaan global-tanpa perlu mengorbankan karier anda sekarang.

Anda boleh menjadi bos anda sendiri dan menjalankan satu perniagaan yang berjaya-walaupun anda tidak ada sebarang pengalaman dalam bidang perniagaan sebelum ini.

Anda boleh jalankan perniagaan ini mengikut cara anda-pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

Anda boleh membinanya sekarang dan meraih pulangannya bagi tahun-tahun yang akan datang. Anda juga boleh mewasiatkannya kepada waris anda!

Tidak ada had kepada perkembangan Rangkaian Pembeli atau kepada Rangkaian Cawangan anda. Rujukkan yang dibuat boleh berterusan dan boleh termasuk orang daripada merata tempat di dunia ini.

Dengan Rancangan Keuntungan eCosway, potensi keuntungan anda boleh dikatakan tidak ada had.

Anda mempunyai semua peralatan, latihan dan sokongan yang anda perlukan untuk mengecapi kejayaan.

Apa lagi yang anda nantikan?
Anda tidak akan kerugian, sebaliknya anda akan
meraih keuntungan!

UNTUK KETERANGAN LANJUT.SILA HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DI BAWAH INI

Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone






0 comments:

Blog Reader