Suatu Revolusi Baru Perniagaan eCosway akan diperkenalkan | Ecos2 Untuk Semua
Click to go Dans Gift Site

Sunday, July 13, 2014

Suatu Revolusi Baru Perniagaan eCosway akan diperkenalkan

Untuk pengetahuan kita bersama, dulunya syarikat eCOSWAY di bawah naungan Berjaya Group of Company pernah bergabung dengan salah sebuah syarikat MLM yang terkemuka di US yang diberi nama EPIC dan hasil daripada gabungan 2 syarikat gergasi ini telah mengwujudkan satu plan baru yang dinamakan "Smart Consumer" plan dan telah diberi nama baru iaitu "ECOSPIC".

Jadi di sini saya ingin menceritakan serba sedikit tentang plan ECOSPIC ini, walaupun hakikatnya sekarang ini eCOSWAY tidak lagi bergabung dengan EPIC namun plan yang mereka tonjolkan ketika itu amat menarik dan mudah untuk dipraktikkan.


Apa Bagusnya Epic + eCosway?

a) Gabungan Epic dan eCosway , menjadikan perkongsian ini lebih kukuh kerana tidak akan wujud masalah “product saturation” (iaitu satu situasi di mana syarikat tidak mempunyai banyak “product range” yang boleh dijual, yang menyebabkan pelanggan tidak boleh membeli barang lain selain apa yg dijual sahaja, ataupon produk tk ada stock, ini adalah masalah utama produk direct selling) Cosway/eCosway memang terkenal dengan seleksi barangan yang sangat banyak dan kini ada pertambahan dgn produk dari Epic, menjadikannya “one stop shopping center” utk semua orang. Produk Epic juga akan dijual di semua kedai Cosway.

b) Network 2 bonuses! Oleh kerana Epic dan eCosway bergabung jadi ia dikira seperti satu network, tetapi yang menariknya bonus diberikan oleh kedua2 syarikat ini. Buat kerja sekali, bonus 2 kali. Yup something like that.

c) Everything can be done ONLINE! Semua disediakan utk kemudahan anda memperkenalkan business ini secara online. Ada website, boleh order melalui website, boleh mendaftar ahli baru menggunakan website, online training, boleh check activity network dan sales melalui backend office yg juga adalah online, boleh promote product secara online juga kerana Epic menyediakan video iklan utk produk2 mereka. Tutorial untuk enroll (daftar ahli baru) juga ada disediakan dalam bentuk video. Jadi sangat2 sesuai dilakukan dirumah disamping anak-anak dan keluarga. Tak perlu nak keluar menjaja.
Walaupun EPIC tidak lagi bersama dengan kita, namun ada berita baik yang saya ingin sampaikan kepada semua BO yang ada di luar sana. Melalui plan baru yang akan dilancarkan tidak lama lagi, kita semua akan menikmati satu plan baru yang amat menarik sekali dimana bonus akan dinaikkan dan plan baru yang dinamakan ECOS2 ini akan menggantikan nama ECOSPIC.

JADI TUNGGU DAN SAMA-SAMA KITA NANTIKAN SAAT ITU!!!

UNTUK KETERANGAN LANJUT.SILA HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DI BAWAH INI

Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone


Lazada Malaysia




0 comments:

Blog Reader