Kejar Impian Anda!!! | Ecos2 Untuk Semua
Click to go Dans Gift Site

Sunday, July 13, 2014

Kejar Impian Anda!!!

Bisnes yang memerlukan modal yang kecil sahaja tapi yang lebih PENTING perlu IMPIAN BESAR!!


Biasanya sesebuah perniagaan konvensional seperti kedai runcit, stesen minyak, restoran memerlukan modal yang BESAR paling tidak mesti ada dalam RM50,000 hingga RM500,000. Memang modal yang besar diperlukan untuk memulakan perniagaan. itu belum kira keperluan ada lesen, syarikat sdn bhd, akuan tahunan, pemasaran dan lain-lain lagi untuk mengaut keuntungan berpuluh ribu atau beratusan ribu.

Tetapi dengan perniagaan Cosway farmasi anda hanya perlu mengeluarkan modal serendah RM5000+. Anda juga berpeluang untuk membuka Farmasi sendiri iaitu memiliki sebuah kedai anda sendiri dengan semuanya ditanggung oleh Syarikat secara percuma. Anda hanya mengaut keuntungan semata-mata. Modal RM5000+ ini bukanlah besar sangat sebab itu mudah untuk sesiapa sahaja join bisnes ini.
Sebenarnya modal tidak lah berapa PENTING untuk BERJAYA dalam apa jua perniagaan. kita lihat semua usahawan berjaya seperti Tony Fernandes (AirAsia), Michael Dell (DELL), Bill Gates (Microsoft) dan lain-lain lagi usahawan. Mereka semuanya asalnya tiada wang! Tetapi yang ada dalam diri merela ialah 'BURNING DESIRE' to succeed and achieve their DREAMS and GOALS.
Untuk buat perniagaan Francais ini anda tidaklah perlu menjadi seperti mereka di ats yang berani mengambil 'calculated risk' seperti mengambil hutang bank berpuluh jutaan malah beratus jutaan ringgit/dolar! 
Apa yang Penting dalam diri anda hanya PERLU KEINGINAN dan IMPIAN yang CUKUP BESAR untuk BERJAYA seperti mereka yang telah BERJAYA. Anda hanya perlu ambil contoh orang yang BERJAYA untuk jadi BERJAYA. Apabila IMPIAN dan KEINGINAN anda amat BESAR maka segala rintangan, halangan, cabaran dan masalah akan menjadi kecil kepada anda sebab anda sudah ada KEYAKINAN TINGGI bahawa anda akan berjaya suatu hari nanti.
Inilah sifat USAHAWAN YANG BERJAYA. Kesemua usahawan yang saya sebut tadi, mereka percaya kepada produk mereka seperti AirAsia, Dell Computer & Microsoft Windows dan mereka begitu "PASSION" mempromosikan produk mereka.

Samalah juga dengan bisnes ini, anda perlu berani melangkah untuk mencapai IMPIAN anda. Anda perlu yakin dengan diri  anda sendiri. Pasti anda akan BERJAYA!

Biarlah orang nak kata apa tentang anda, itu tak penting! Yang Penting anda bergerak kearah mencapai IMPIAN dan CITA-CITA anda. Biarlah banyak rintangan yang dilalui, anda tetap lalui kesusahan itu kerana selepas kesusahan, pasti akan datang kesenangan! Tuha Maha Mengetahui bahawa anda IKHLAS dan DIA mengetahui anda benar-benar mahukan Kejayaan! Bukankah Tuhan itu Maha Mendengar dan Maha Mengetahui doa dan usaha kita. Anda Pasti akan BERJAYA. YAKINlah pertolongan Tuhan itu hampir!!!

Buat mereka yang baru memulakan perniagaan Francais ini, teruakan perjuangan mengejar IMPIAN anda! Jangan sesekali give up dalam menuju IMPIAN anda! BESARkan IMPIAN anda! 

Bagi mereka yang masih belum memulakan perniagaan Francais ini dan mempunyai IMPIAN yang BESAR seperti ingin menjadi BOSS pada perniagaan anda sendiri, rebutlah peluang yang ada depan mata anda. PELUANG hanya datang sekali dalam hidup anda. TIADA risiko. Semuanya ditanggung oleh Syarikat. 

Pesanan saya, jika hendak BERJAYA, ikutilah orang yang dah BERJAYA seperti kami! IMPIAN anda MESTI BESAR dan berusaha mencapa IMPIAN itu adalah keutamaan anda! 

Jika sudah lama anda bekerja dan sudah bosan makan gaji dan anda tidak berupaya mencapai IMPIAN anda sebab boss anda menyekat kebolehan dan had gaji anda, maka bisnes inilah ‘vehicle’ untuk anda mencapai IMPIAN anda! Sebab gaji/bonus komisyen dalam bisnes ini TIADA HAD dan anda tiada BOSS dalam bisnes ini, anda adalah BOSS sendiri!

 

Kami yang dah berjaya melalui bisnes ini sentiasa bersedia membantu anda, memberikan tunjuk ajar kepada anda sekiranya anda betul-betul serious dalam mencapai IMPIAN anda!

ARE YOU READY? WHY YOU STILL PROCRASTINATE? Do not waste time, NOW is the time to CHANGE and Time to go for YOUR DREAMS and GOALS!! 

Sama-sama kita menuju kejayaan dan IMPIAN yang BESAR..
Amin

UNTUK KETERANGAN LANJUT.SILA HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DI BAWAH INI

Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone






0 comments:

Blog Reader