Kelebihan Projek Francais eCosway | Ecos2 Untuk Semua
Click to go Dans Gift Site

Friday, July 11, 2014

Kelebihan Projek Francais eCosway

Dengan pemilikan stokis anda layak untuk memperolehi pendapatan seperti berikut.

Pendapatan Dari eCosway

Pendapatan 1

Pendapatan dari Plan eCosway ini adalah komisyen 10% untuk 6 bulan pertama dari jumlah jualan kasar kedai anda. Bulan ke-7, komisyen ialah 10% untuk RM30,000 pertama dan 5% untuk baki seterusnya. Komisyen 5% jika kedai terletak di dalam pasaraya. Di KL, kebanyakan kedai melebihi RM100k sebulan. Jika sebulan kedai anda mendapat jualan kasar RM100,000, maka 10% dari RM100k..jumlah bersih yang anda akan dapat ialah RM10,000. Tak perlu bayar sewa, bil elektrik atau modal pusingan untuk stok, sebab tu semua cosway yang tanggung.

Pendapatan 2

Pendapatan dari network anda. Setiap orang yang mendaftar sebagai ahli VIP di bawah anda, setiap pembelian mereka di mana-mana rangkaian kedai Cosway, anda berhak mendapat eV dari pembelian mereka. Begitu juga dengan mereka yang memohon untuk membuka stokis melalui anda, jika permohonan mereka berjaya, anda yang akan mendapat komisyen “Branch Override”, “Branch Performance Incentive” (BPI) dan “Extra Incentive” (EI) dari kedai mereka.

Pendapatan 3

Melalui pendaftaran Umobile. Sekarang ni Umobile merupakan salah satu anak syarikat di bawah Berjaya Group. Jadi, sesiapa ahli eCosway boleh menggunakan talian Umobile 018 secara percuma ke no 018 yg lain. Mereka akan melebarkan rangkaian mereka diseluruh Malaysia dan masih lagi dalam proses untuk sampai ke Sabah dan Sarawak . Jika ada ahli mendaftar untuk eCosway Umobile di kedai anda, setiap kali proses pendaftaran anda akan mendapat komisyen RM 60/100.

Pendapatan 4

Melalui pemprosesan keahlian eCosway, setiap stokis layak untuk mendapat 4% dari nilai pendaftaran tersebut jika ahli tersebut menggunakan wang tunai sementara 2% jika ahli menggunakan kad kredit.

Pendapatan 5

Pendaftaran eCosway Ambank kad kredit serta kad debit. Setiap pendaftaran baru kad kredit/debit eCosway Ambank di kedai anda, anda layak mendapat RM50 untuk setiap satunya samada permohonan itu berjaya ataupun tidak. Dengan setiap penggunaan kad-kad tersebut, anda juaga meraih eV dan CVP yang mereka jana.

Khidmat Yang Kami Sediakan Untuk Anda..Sebagai BO kami..

  1. Contoh Kertas Kerja samada dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris mengikut kesesuian anda.
  2. Contoh ‘Presentation’ dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.
  3. Senarai stokis eCosway yang terdapat di negeri tempat tinggal anda. Oleh itu, senang untuk anda fokus di tempat lain yang berpotensi dan jaraknya 1-2 km radius dari stokis yang sedia ada.
  4. Kami juga sediakan CD untuk “Product Training” dan “Marketing Plan” supaya anda boleh memahami dengan lebih jelas dan memainkannya berulang kali. Setiap CD dijual dengan harga RM5 sahaja.
  5. Memberi contoh-contoh soalan yang sering ditanya kepada BO semasa temuduga.
  6. Nota/skrip produk (28 jenis produk) untuk memudahkan anda hafal dan ingat produk-produk tersebut sebagai persedian untuk temuduga.
  7. Contoh-contoh risalah untuk anda edarkan supaya anda dapat memperkembangkan rangkaian BO dan ahli VIP anda.
  8. Kami akan membantu anda bersama-sama mencari ‘downline’ untuk anda, jika kami dapati anda betul-betul bersungguh-sungguh berusaha dan serius dalam perniagaan ini.
  9. Sediakan latihan produk dan plan pemasaran secara ‘live’ di pusat-pusat terpilih.
  10. Jika anda sudah bersedia untuk ditemuduga, kami akan adakan ‘Mock Interview’ terlebih dahulu dengan anda oleh pakar-pakar dari kumpulan kami supaya anda boleh diberi komen dan ulasan yang membina dari kami. Kami inginkan anda benar-benar bersedia dan lulus temuduga yang dilakukan oleh kakitangan Syarikat Cosway nanti.
  11. Anda juga akan ditawarkan mengikuti rombongan ahli kumpulan kami ke negara-negara di mana eCosway sedang mengembangkan rangkaian stokisnya seperti Singapura, Brunai, Indonesia, Thailand dan Australia supaya anda dapat menjadi Mentor kepada rakyat nagara tersebut untuk menjadikan mereka BO di bawah ‘network’ anda. Perniagaan eCosway juga akan dikembangkan ke negara-negara seperti Amerika Syarikat, Jepun, United Kingdom dan Germany dalam sedikit masa lagi. Cuba bayangkan, ‘network’ anda bukan sahaja setakat di Malaysia, tetapi juga di negera-negara seperti di atas kerana konsep “FREE STORE” yang sama juga akan diterapkan ke negara-negara tersebut.
  12. Bimbingan dari masa ke semasa. Setiap bulan ahli kumpulan kami akan mengadakan ‘Roadshow’ ke seluruh Malaysia supaya dapat membimbing anda dan ahli baru yang anda perkenalkan.

Pemilik Stokis eCosway digalakkan untuk mengembangkan rangkaian dengan merekrut ahli-ahli baru eCosway samada VIP Shopper dan juga Business Owner. setiap Business Owner yang direkrut juga digalakkan memohon untuk membuka stokis mereka sendiri dan juga mengembangkan rangkaian perniagaan seperti mana pemilik stokis eCosway yang lain.

eCosway mempunyai jaringan produk-produk bermutu tinggi dengan harga yang berpatutan. eCosway akan mengedarkan produk-produk inovasi terkini dari semasa ke semasa.


"Me Too" - Produk-produk yang terdapat di pasaran melalui syarikat lain tetapi di eCosway produk-produk ini ditawarkan dengan harga jauh lebih murah.
"Me Only" - Produk-produk unik yang hanya boleh didapati dari eCosway sahaja tetapi tidak di tempat lain. Contohnya seperti Ecomax, Chitosan Food Purifier (untuk mencuci ikan, daging, sayur-sayuran serta beras).
Produk Cosway juga mengundang belian secara berulang kerana kebanyakan produknya terdiri dari produk isi rumah seperti sabun , jus minuman, berus, penyangkut baju, pakaian dalam dan produk kesihatan. Dengan pembelian produk-produk tersebut ahli akan memperolehi kupon penebusan yang boleh ditukar dengan produk-produk eCosway yang hebat ditawarkan dalam Buku Program Penebusan.


Mata ganjaran Real Rewards juga boleh ditukarkan dengan hadiah-hadiah hebat dari eCosway.

Matlamat eCosway adalah untuk memudahkan pelanggan samada ahli dan bukan ahli eCosway untuk mengunjungi stokis di lokasi yang strategi, selamat dan selesa. 


UNTUK KETERANGAN LANJUT.SILA HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DI BAWAH INI

Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone






0 comments:

Blog Reader