Peluang Memiliki Kedai Farmasi Anda Sendiri | Ecos2 Untuk Semua
Click to go Dans Gift Site

Friday, July 11, 2014

Peluang Memiliki Kedai Farmasi Anda Sendiri

Franchise Perniagaan Farmasi (Cosway)

SATU KONSEP TERKINI YANG AKAN MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA UNTUK MENJADI USAHAWAN BERJAYA

"Konsep Kedai Percuma = Tiada Risiko"

Mudah dan senang untuk difahami



eCosway merupakan sebuah syarikat “GERGASI” yang merupakan subsidiari (anak syarikat) utama kepada Cosway (M) Sdn. Bhd menawarkan satu perniagaan hebat yang berkonsepkan Kedai Francais “FREE STORE” iaitu jenis KEDAI SERBANEKA yang beroperasi hampir 900 buah kedai di seluruh Malaysia dan 2000 buah kedai bertapak di seluruh dunia.

Kini Cosway mengorak langkah setapak lagi dengan menawarkan perniagaan hebat “FREE STORE” yang terbaru iaitu COSWAY FARMASI khas untuk semua penduduk Asia dan Eropah.Namun konsep serbaneka yang ada sekarang masih ada dalam Kedai Pharmacy tersebut. Ada 3 section :
1) Bahagian Poison/ Drugs dan OTC
2) Bahagian Organik (Jualan produk organik pada harga mampu beli.
3) Bahagian serbaneka Ecosway Pemilik kedai Ecosway memerlukan rakan biz pharmacist.

Dimana utk jualan section pharmacy, Pharmacist menjana pendapatan 50% dari gross profit. Free risk- Tak perlu pening fikirkan operational cost.

Tawaran pembukaan perniagaan Cosway Farmasi baru sahaja bermula pada awal Oktober 2011 dan dalam tempoh masa 5 bulan pertama, hampir 50 buah kedai Cosway Farmasi sudah ditawarkan kepada usahawan-usahawan di Malaysia dan Singapura. Dan sehingga kini, hampir 100 kedai farmasi sedang di proses di seluruh Malaysia. Plan perniagaan Cosway Farmasi amatlah unik dan hanya satu-satunya plan perniagaan ‘sebegini’ di dunia. Syarikat Cosway menawarkan kedai serbaneka dan farmasi kepada usahawan-usahawan.

===================================================================================
Sejak Jan 2012 Cosway telah membuka cawangan Farmasi pula sementara konsep stokis dan organik masih dikekalkan. Stokis farmasi yang pertama di Malaysia terletak di Berjaya Times Square telahpun dirasmikan pada Januari yang lepas. ECosway mensasarkan meluaskan pasaran di antara 40 hingga 50 negara dalam tempoh lima hingga 10 tahun akan datang dengan sasaran jualan melebihi RM20 bilion


Pembukaan Rasmi Cosway Farmasi Pertama di Malaysia
===================================================================================

HAMPIR SEMUA KOS OPERASI DITANGGUNG OLEH

 SYARIKAT…

PERCUMA KOS UBAHSUAI


Pihak Cosway tidak akan mengenakan sebarang caj kepada anda untuk kerja-kerja mengubahsuai kedai Cosway Farmasi untuk anda. Rekabentuk kedai Cosway Farmasi adalah berciri moden dan mengikut spesifikasi terkini untuk keselesaan pelanggan semasa membeli belah di dalam Kedai Cosway Farmasi anda.

PERCUMA SEWA BULANAN KEDAI
>> Sebagai usahawan, perkara yang pertama perlu difikirkan dan dititikberatkan ialah SEWA KEDAI, dengan Cosway Farmasi, anda tidak perlu lagi memikirkan tentang sewa kedai dan menghabiskan ribuan ringgit untuk menanggung segala kos sewa, kerana sewa kedai untuk Cosway Farmasi anda akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak Cosway.

PERCUMA BAYARAN BIL BULANAN
>> Disamping Cosway membayar sewa kedai untuk anda, pihak Cosway juga akan menanggung sepenuhnya kos bayaran bil-bil utama bulanan. Antara bil-bil yang akan ditanggung oleh pihak Cosway ialah :

1. Bil Elektrik
2. Bil Air
3. Bil Internet
4. Lain-lain bil yang berkaitan dengan pengendalian Kedai Cosway Farmasi anda.

PERCUMA SEKURITI
>> Setelah Kedai Cosway Farmasi anda siap dibina dengan jayanya, pihak Cosway juga akan memasang CCTV lengkap untuk memelihara dan melindungi Kedai Cosway Farmasi anda dari sebarang kecurian, rompak, samun dan sebagainya. Tidak perlu Pengawal Keselamatan. Sistem CCTV ini disambungkan terus kepada Ibu Pejabat Cosway dan Balai Polis yang terdekat.

PERCUMA SEGALA PERALATAN
>> Cosway juga akan membekalkan pelbagai peralatan khas untuk memudahkan kerja-kerja menguruskan Kedai Cosway Farmasi anda seperti komputer, perabot, patisyen, ruangan pejabat, ruangan mesyuarat, rak barangan, peralatan alatulis dan lain-lain untuk kemudahan anda.

PERCUMA STOK BARANGAN



>> Stok Barangan di dalam Kedai Cosway Farmasi anda juga adalah semua percuma dengan nilaian barangan hampir RM 500,000.00 hingga RM 1,000,000.00 tanpa anda mengeluarkan satu sen pun duit dari poket anda. Stok boleh di order 2 kali seminggu..

PERCUMA BAHAN-BAHAN PENGIKLANAN
>> Pengiklanan adalah sangat penting untuk memperkenalkan dan mempromosikan Kedai Cosway Farmasi anda, ini kerana, pengiklanan akan membawa anda lebih ramai pelanggan, dan peluang untuk anda menjana lebih pendapatan lebih tinggi lagi. Cosway akan membantu anda dalam pelbagai keadaan bagi memastikan Kedai Cosway Farmasi anda ramai pelanggan. Antara bantuan Cosway dalam pengiklanan ialah :

1. Papan Iklan
2. Katalog barangan
3. Bunting
4. Flyers dan Brochure
5. Leaflet produk


LATIHAN PERCUMA


>> Untuk melahirkan usahawan yang berkualiti tinggi dan berkaliber, pihak Cosway juga akan menyediakan pelbagai program latihan keusahawanan untuk anda sebagai pemilik Kedai Cosway Farmasi. Latihan diadakan dari masa ke semasa bagi mengemaskinikan produk terbaru dari Cosway.Tempat Latihan ada dimana-mana kedai Ecosway atau Cosway di seluruh Malaysia.Biasanya kursus diadakan 2 kali seminggu..Hari Pertama mengenai Networking dan hari kedua mengenai Produk.

PERCUMA JURUFARMASI


>> Biasanya sebagai pemilik Kedai Farmasi, sudah tentu anda memerlukan seorang Jurufarmasi untuk farmasi anda dan perlu membayar gaji kepada Jurufarmasi anda dengan kadar yang agak tinggi. Tetapi, dengan Cosway Farmasi, anda tidak perlu menggajikannya kerana pihak cosway akan menyediakan khas untuk anda.

TIADA RISIKO
>> Kedai Farmasi anda adalah dijamin tiada risiko. Ini kerana pihak Cosway akan memberikan insurans seluruh kedai termasuk Insurans Kebakaran, Insurans Kecurian, dan lain-lain Insurans termasuk anda sebagai pemilik kedai farmasi.Kalau Kedai Anda dirompak beri saja apa yang perompak itu mahu...yang penting keselamatan nyawa kita dan pekerja lebih utama.

TIADA PERSAINGAN
>> Sebelum pihak Cosway membina kedai farmasi untuk anda, lokasi adalah memainkan peranan penting, untuk peringkat permulaan, anda boleh memilih 5 lokasi yang berlainan. Pihak Cosway akan meneliti kembali semua lokasi yang disenaraikan dan akan hanya memilih 1 lokasi sahaja yang berkualiti dan berpotensi.

>> Tiada persaingan juga bermaksud diantar kedai eCosway tiada persaingan kerana tidak akan dibuka bersebelahan pintu .Rangkaian pengedar atau ahli Cosway berjumlah ratusan ribu di seluruh Malaysia dan belum lagi diambil kira orang ramai yang datang mengunjungi dan membeli-bela di kedai-kedai eCosway. Pun begitu terpulanglah kepada kita untuk melayan karenah pelanggan.

Apakah keuntungan lain yang membezakan Farmasi anda dan Farmasi yang lain? sila teruskan membaca info di bawah... 


Miliki Farmasi "Segera" Anda !!

Apabila anda berdaftar sebagai Pemilik Perniagaan (BO), matlamat anda ialah:

- Untuk memiliki Perniagaan Farmasi anda sendiri
- Untuk membina cawangan/rangkaian kedai-kedai Farmasi anda sendiri
- Untuk membina rangkaian ahli Pembeli/Pengguna VIP (setelah ada kedai)
Kombinasi peluang perniagaan global Syarikat yang belum pernah ada, unik dan tiada pemisahan, membolehkan anda membina pendapatan yang pantas, lumayan dan berkekalan daripada cawangan/rangkaian kedai-kedai Farmasi anda dan global pembeli/pengguna yang terus berkembang.

Anda juga boleh “mewasiatkan” perniagaan Farmasi anda kepada pewaris anda, memanfaatkan anak-anak anda dan generasi seterusnya.

===================================================================================

Konsep Kedai Cosway Farmasi
===================================================================================

Konsep Kedai Percuma (Free Store Concept)


Untuk membuka perniagaan Farmasi anda memerlukan modal sekitar RM800K-1,000K, untuk mengharapkan wang sendiri, hampir mustahil untuk memiliki kedai Farmasi anda sendiri.

Syarikat telah menawarkan 1,000 kedai di seluruh Malaysia untuk dimiliki dengan modal permulaan yang paling minima.

ADAKAH SEMUANYA PRODUK COSWAY DI DALAM FARMASI ITU NANTI?

Tidak. Kedai anda mempunyai campuran anda yang utama adalah barangan farmasi seperti yang anda biasa lihat , barangan Cosway dan satu bahagian untuk farmasi (ubat prescription - seorang Pharmacist terpilih akan dibayar gaji untuk mengendalikan bahagian ini - gaji dibayar oleh syarikat!).


Apakah Keuntungan Yang Boleh Anda Perolehi?



a) 10% daripada jualan bulanan kasar.
b) Sehingga 30% daripada jualan barangan farmasi. (non-Cosway product)
c) Komisyen cawangan kedai (Branch override)dari RM3000 sebulan
d) 5%-15% komisyen untuk anda bagi setiap pembelian barangan Cosway    oleh ahli VIP yang mendaftar di farmasi anda TETAPI membuat    pembelian di mana-mana kedai Cosway Farmasi yang lain di seluruh    Malaysia.
e) Insentif prestasi cawangan kedai
f) Insentif tambahan

Apa yang perlu anda lakukan untuk menyertai?
1) Daftar sebagai Pemilik Perniagaan (BO) (RM100 - perbaharui setiap    tahun)
2) Yuran untuk pakej pendapatan Syarikat (RM5,000 - sekali seumur hidup).    Set produk Cosway bernilai RM5,000 sebagai gantian.
3) Hadiri kelas teknik-teknik pemasaran dan juga bagaimana untuk    mengembangkan cawangan/rangkaian kedai
4) Hadiri kelas produk-produk Cosway, 36 kesemuanya daripada 2000++    yang wajib diketahui
5) Hadiri sesi temuduga & mencadangkan lokasi kedai
6) Hadiri latihan intensif pengurusan kedai selama 10 hari
7) Mulakan perniagaan anda apabila kedai telah siap

===================================================================================

Berita TV3 Pembukaan Cosway Farmasi di Jepun
===================================================================================

Proses memiliki kedai ini akan memakan masa antara 3 hingga 6 bulan bergantung kepada kesungguhan dan komitmen yang diberikan.

Hubungi talian dibawah bagi mendapatkan maklumat, bimbingan dan seterusnya menyertai Perniagaan Farmasi ini.

Konsep ini tidak datang selalu, mungkin hanya sekali seumur hidup.

Jangan Lepaskan Peluang Konsep Pemilikan Perniagaan Terkini ini!!

UNTUK KETERANGAN LANJUT.SILA HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DI BAWAH INI

Applicable in mobile version only especially smartphone


Applicable in mobile version only especially smartphone






0 comments:

Blog Reader